های لاویتی

ما فن سایت رو برای اینکه عاشق کرویتی و لاویتی هستیم زدیم باوجود اینکه هممون کار های خیلی زیادی داریم اما تصمیم گرفتیم از وقت آزاد خیلی کممون برای کرویتی استفاده کنیم

ما از زیرنویس های چنل تلگرام استفاده کردیم همتون شاهدین ما پایین هر پست منبع رو میزدیم و تو بیو هم نوشته بودیم

اما بعد چنل تلگرام اومد گفت این درست نیست ما هم قبول کردیم قرار شد خودشون به ما لینک بدن اما بعد یه مدت فقط به ما یه لینک دادن ما گفتیم نمی تونیم اینجوری کار کنیم

بعد اومد حتی استفاده از اپدیت ها رو تو اینستا از ما منع کرد!!!

و حتی گفته دوست من شایعه و دروغ میگه!

سلام
همه ما تلاش میکنیم برای شناخته تر شدن آیدل هامون اما متاسفانه بعضی ها فقط میرن چنل میزنن و هیچ کمکی نمیکنن استفاده کردن از منابع هم دیگه با ذکر منبع کمک به معرفی بیشتر گروه و همچنین خوده چنل میکنه ما  از تمام زحماتی که ادمین ها و مترجم های چنل میکشن با خبریم و همیشه منبع رو ذکر کردیم ولی متاسفانه ادمین چنل تلگرام حتی با ذکر منبع هم اجازه نمیده ما از زیرنویس ها ، اپدیت ها و ..... استفاده کنیم!!
من واقعا ندیدم کسی اینجوری کنه!😐
اگه ما باهم برای کرویتی تلاش نکنیم اینجوری نمیتونم به خوبی گروه رو به دیگران معرفی کنیم
بخاطر اینکه چنل تلگرام کاملا ما رو از استفاده از محتواهاش منع کرده تصمیم گرفتیم همه فن پیج ها با هم برای کرویتی تلاش کنیم و یک تیم راه بندازیم و به کمک شما ها هم نیاز داریم لطفا شما هم کمک کنید
اینو بدونید اگه کسایی که فن پیج یا چنل دارن باهم متحد نباشن زیاد تاثیر مثبتی نداره همه ما یه هدف داریم مگه اینکه بقیه هدف دیگه ای داشته باشن! و اگه لاویتی و فن ها بهمون کمک نکن نمیتونیم اینجوری که کرویتی شایسته شه ازش حمایت کنیم

پس لطفا به ما کمک کنید، تمام مطالب در فن سایت بارگزاری میشه که دسترسی بهش خیلی راحته

لطفا برای درخشش بیشتر کرویتی کمک کنید🪐
تمامی فن پیج های کرویتی*

 

این متنی به که فن پیج های کرویتی گذاشتن استوری ما هیچ توهینی نکردیم

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

 

لطفا ببینید ما دروغ گفتیم !! اگه شک دارید من اسکرین چت هامون رو میزارم

و لطفا اگه دیدن ما دروغ میگیم اول به خودمون باید میگفتین 

ما تمام زیرنویس ها رو با ذکر منبع گذاشتیم و واقعا نمیدونم چه جوری دزد شدیم 

ما به زحمات شما احترام گذاشتیم اما شما رسما گفتین ما فن پیج ها هیچ کاری برای کرویتی نکردیم !

و بازم میگم اگه ما دروغ گفتیم به خودمون بگین چون واقعا یادمون نمیاد برای جذب فالوور دروغ بگیم 

شما که میگی رو در رو بگو چرا ما رو از چنلت بلاک میکنی بعد پشت سرمون میگی 🚶‍♀️

من خودم بشخصه همیشه صادقانه همه گروه ها رو استن کردم 

اتحاد فندوم خیلی مهمه 

حتی فنای اینترنشنال اجازه استفاده از اطلاعاتشون رو خیلی راحت به من دادن

من واقعا نمیدونم ما هیچ توهینی نکردیم ایشون به ما گفت لینک ها رو پاک کن به احترامش به یه دقیقه هم نرسید پاک کردم بعد گفت میفرستم برامون 

اومد یکی فرستاد!!! ما همون ۲۸ بهمن تصمیم به گرفتن تیم ترجمه زدیم 

و اون پست رو که گذاشتم بخاطر سوال شما که چرا لینک ها رو پاک کردم

ما واقعا ناراحت شدیم اگه ما بچه ایم و کارمون بچه بازی عه میخوام همیشه اینجوری بمونم 

حالا شما بگین ما که پایین هر لینک منبع رو زدیم دزدیم 

دروغگو ایم

تربیت خانوادگی مون مشکل دار 

فن پیج ها زحمت نمیکشن!